نجمین دوره رقابت های اتومبیلرانی کشور هم جمعه 22/9/87 برگزار گردید . این دوره از مسابقات با نظم و تمیزی خاصی برگزار شد.و خبر از تحولاتی نو سازنده در اتومبیلرانی کشور می داد . روزی که نشانه های تلاش مسئولین فدراسیون و پیست کاملا ملموس بود.ای کاش این شرایط 4 سال پیش شروع می شد.
و کاش این شرایط روز به روز بهتر شود. و جای دارد از اسپانسر محترم ایم مسابقات تامین اجتمائی هم با بت عنایت ویژه به اتومبیلرانی تقدیر گردد.
این رقابت ها در 6 کلاس و 70 شرکت کننده به انجام رسید شرکت کنندگان از تهران - کرج - ورامین - قم - هرمزگان و اصفهان در این رقابت ها حضور داشتند. علاقه مندان به این رشته هم از ساعت ها زودتر برای تماشای مسابقه به پیست آمده بودند تا این رقابت ها را از نزدیک ببینند، نکته جالب توجه این است که اولین ساعت تقریبا ساعت 12 استارت خورد و این خود جای تعجب داشت در هر صورت رقابت خوب و زیبایی را بین دوستان شاهد بودیم البته جای خالی دوستانی هم در بین اتومبیل ها احساس می شد به سراغ تشریح کلاس ها برویم.
اولین کلاس این دوره از مسابقات 1800 استاندارد بود که از ابتدای این مسابقه با پیشتازی مازیار مددی شروع شد ولی این بار دیگر برای وی روز خوشی نبود تا چند دور اول بسیار خوب فاصله خود را حفظ می کرد و مانع از عبور علی مقیمی مرد دیگر 1800 می شد تا اینکه بالاخره علی مقیمی با هنر نمایی در سر یکی از پیچچ ها از وی سبقت گرفت بعد از آن پژوی بژ رنگ که مانند سایه به دنبال مازیار مددی بود توانست در انتهای 400 متر به طور عجیبی او را پشت سر بگذارد چند برخوردی در این کلاس صورت گرفت که بیشتر از ناحیه مازیار مددی بود ولی باز هم دو نفر جلوی مددی حاضر به از دست دادن جایگاه خود نبودند تا اینکه به همان ترتیب از جایگاه عبور کردند ولی ابن کلاس با اعتراض روبرو شد و نتیجه آن هم باید بررسی شود و پس از بررسی اعلام می گردد
و کاش این شرایط روز به روز بهتر شود. و جای دارد از اسپانسر محترم ایم مسابقات تامین اجتمائی هم با بت عنایت ویژه به اتومبیلرانی تقدیر گردد.
این رقابت ها در 6 کلاس و 70 شرکت کننده به انجام رسید شرکت کنندگان از تهران - کرج - ورامین - قم - هرمزگان و اصفهان در این رقابت ها حضور داشتند. علاقه مندان به این رشته هم از ساعت ها زودتر برای تماشای مسابقه به پیست آمده بودند تا این رقابت ها را از نزدیک ببینند، نکته جالب توجه این است که اولین ساعت تقریبا ساعت 12 استارت خورد و این خود جای تعجب داشت در هر صورت رقابت خوب و زیبایی را بین دوستان شاهد بودیم البته جای خالی دوستانی هم در بین اتومبیل ها احساس می شد به سراغ تشریح کلاس ها برویم.
اولین کلاس این دوره از مسابقات 1800 استاندارد بود که از ابتدای این مسابقه با پیشتازی مازیار مددی شروع شد ولی این بار دیگر برای وی روز خوشی نبود تا چند دور اول بسیار خوب فاصله خود را حفظ می کرد و مانع از عبور علی مقیمی مرد دیگر 1800 می شد تا اینکه بالاخره علی مقیمی با هنر نمایی در سر یکی از پیچچ ها از وی سبقت گرفت بعد از آن پژوی بژ رنگ که مانند سایه به دنبال مازیار مددی بود توانست در انتهای 400 متر به طور عجیبی او را پشت سر بگذارد چند برخوردی در این کلاس صورت گرفت که بیشتر از ناحیه مازیار مددی بود ولی باز هم دو نفر جلوی مددی حاضر به از دست دادن جایگاه خود نبودند تا اینکه به همان ترتیب از جایگاه عبور کردند ولی ابن کلاس با اعتراض روبرو شد و نتیجه آن هم باید بررسی شود و پس از بررسی اعلام می گردد